Οικουμενικον Πατριαρχείον

ΤΗΣ ΕΝΟΡΙΑΣ ΑΓΙΩΝ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΚΑΙ ΕΛΕΝΗΣ

ΠΟΛΕΩΣ ΡΕΘΥΜΝΗΣ

ΣΕ ΠΗΛΙΟ ΚΑΙ ΜΕΤΕΩΡΑ

Από Δευτέρα 26 έως Παρασκευή 30 Δεκεμβρίου 2016 πραγματοποιήθηκε προσκυνηματική-ψυχαγωγική εκδρομή της ενορίας μας σε Πήλιο και Μετέωρα.

Αφού αποβιβαστήκαμε στο λιμάνι του Πειραιά ξεκινήσαμε το ταξίδι μας με το λεωφορείο. Ανεβήκαμε αρχικά στο Πήλιο και κάναμε στάσεις στα Χάνια και τη Μακρυνίτσα. Στο Βόλο πήγαμε για φαγητό και μετά από έναν περίπατο στη στολισμένη πόλη και αφού προσκυνήσαμε στο Μητροπολιτικό Ναό, στην πλατεία του οποίου έχουν στολισμένη τη φάτνη με ζωντανά ζώα, συνεχίσαμε το δρόμο μας για τη Λάρισα όπου διανυκτερεύσαμε.

Την επόμενη μέρα, ανεβήκαμε στα Μετέωρα. Προσκυνήσαμε στο Μεγάλο Μετέωρο και επισκεφθήκαμε τα μουσεία του και στη συνέχεια στην Ιερά Μονή του Αγίου Στεφάνου όπου μας μίλησε κατάλληλα αδελφή της Μονής.

Αφού γευματίσαμε σε ταβέρνα της περιοχής, κυκλοφορήσαμε στην πόλη των Τρικάλων, όπου λόγω των ημερών η πόλη ζωντανεύει με δεκάδες πρωτότυπες καλλιτεχνικές εκδηλώσεις, δράσεις με παιχνίδια και εκπλήξεις. Το βράδυ πήγαμε στη Λάρισα. Μετά από έναν περίπατο στην πόλη που διασχίζει ο Πηνειός ποταμός, περνώντας από το αρχαίο θέατρο και τον Ιερό Ναό του Αγίου Αχιλλείου (πολιούχου της Λάρισας) επιστρέψαμε στο ξενοδοχείο μας.

Την τελευταία μέρα, προσκυνήσαμε στον τάφο του Αγίου Γεδεών που βρίσκεται στην πόλη του Τυρνάβου και έπειτα στον τάφο του Αγίου Λουκά του Ευαγγελιστή που βρίσκεται στην πόλη των Θηβών. Εκεί μας υποδέχθηκε και μας μίλησε κατάλληλα άνθρωπος που υπηρετεί στον Άγιο και μάθαμε πολλά για τα θαύματα και την ιστορία του προσκυνήματος.

Τελειώνοντας την εκδρομή μας και πριν φτάσουμε στο λιμάνι του Πειραιά για να πάρουμε το πλοίο, κάναμε μια βόλτα με το λεωφορείο για να δούμε τη στολισμένη Αθήνα, το Σύνταγμα και άλλα κεντρικά μέρη της.

Το κέφι ήταν πολύ, η παρέα καλή, τα μέρη και τα τοπία που επισκεφθήκαμε υπέροχα.

Ευχόμαστε να είναι βοήθειά μας οι Άγιοι που προσκυνήσαμε και με το καλό να σμίγουμε και σε άλλες εκδρομές.

Εκ της ενορίας

© 2010 Ιερά Μητρόπολις Ρεθύμνης και Αυλοποτάμου, Ρέθυμνο, Κρήτη - Τηλεφωνικό Κέντρο 28310 22415 - Fax 28310 28557

Ρέθυμνο

HOTSoft.gr σχεδιασμός, κατασκευή, Προώθηση ιστοσελίδων, Κρητη SEO. Ρέθυμνο Aσύρματα δίκτυα WiFi, Δομημένη καλωδίωση, έξυπνο σπίτι. Rethymno

Website Design, Web Development, Web site Promotion, SEO Crete SEM.